مصاحبه و همکاری با رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد ۹۷

مصاحبه و همکاری با رتبه های برتر

سلام خدمت همراهان سایت رتبه برترها

امیدواریم که رتبه های مورد نظر خودتون رو به دست اورده باشید و جز رتبه های برتر امسال باشید . سایت رتبه برترها برای کمک به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ، هرسال اقدام به جمع اوری و بارگذاری مصاحبه از رتبه های برتر میکند . این کار باعث کمک و به داوطلبانی میشود که میخواهند مطالعه برای درس و کنکور رو شروع کنند و نیاز به انگیزه و راهنما دارند . همانطور که شما و همینطور ما ( موسسین سایت ) از تجربه و توصیه های رتبه های برتر سال های پیشین خود استفاده کردیم ، داوطلبان کنکور سال های اتی نیز نیازمند توصیه و تجارب شما میباشند . باشد که این راه ادامه پیدا کند و نقشی هرچند کوچک در بالارفتن سطح امادگی عزیزان داوطلب کنکور سال های بعد داشته باشیم

فایل مصاحبه با رتبه های برتر در این قسمت اماده ی دانلود میباشد . پس از تکمیل با عکس خود و عکسی از کارنامه ی خود ضمیمه کنید و به ایمیل سایت ( rotbeh.bartarha@gmail.com ) بفرستید . همچنین اگر تمایل به همکاری های بیشتر و مالی با سایت رو داشتید ، از طریق ایمیل به ما اطلاع بدهید . ( از رتبه ی ۱ تا ۲۰۰ میتوانید مصاحبه رو برای پر کنید و بفرستید )

فایل مصاحبه با رتبه های برتر ( کلیک کنید )

با تشکر رتبه برترها

3 thoughts on “مصاحبه و همکاری با رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد ۹۷

  1. درود بی کران بر شما ??? می بخشید مصاحبه با رتبه برترهای کنکور ارشد ۹۸ بخصوص رشته ی جهانگردی رو چه زمانی محبت می کنید بارگزاری کنید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.