بازاریابی چند سطحی – دانشجوی ارشد مدیریت اجرایی ۹۴ – دانشگاه علم و صنعت
کلیت ارائه :
´معرفی بازاریابی چند سطحی
´فناوری اطلاعات و بازاریابی چندسطحی
´روشهای تشویق و جایزهدهی
´تفاوت بازاریابی چندسطحی و هرمی
´تفاوت بازاریابی چندسطحی و شبکهای
´بازاریابی چند سطحی در ایران
´مسائل اخلاقی و شرعی مربوط به بازاریابی چندسطحی
فرمت پاورپوینت
تعداد اسلاید ۳۳
به همراه فایل ورد
قیمت ۷۵۰۰ تومان
´بازاریابی چندسطحی روشی است که در آن اعضا برای فروش و معرفی محصولی خاص به آشنایان و دوستان خود ترغیب میشوند.
´ایده اصلی این روش بازاریابی امکان عضوگیری و معرفی و فروش محصولات از طریق اعضای زیرمجموعه میباشد.