بازاریابی مقصد ( Destination Marketing )

بازاریابی مقصد - رتبه برترها

بازاریابی مقصد – دانشجوی ارشد مدیریت اجرایی ۹۴ – دانشگاه علم و صنعت

rahman

کلیت ارائه :

ارتباط میان گردشگری ، مدیریت مقصد و بازاریابی مقصد

وظایف سازمان های مدیریت مقصد

بازاریابی مقصد

برند سازی

بخش بندی و اهمیت پژوهش در بازاریابی مقصد

چرخه حیات گردشگری

نگاهی به پتانسیل ها ، وضعیت کنونی و علت مشکلات حوزه گردشگری در کشور ما

فرمت پاورپوینت

تعداد اسلاید ۳۶

قیمت ۵۵۰۰ تومان

مدیریت مقصد به فرایندهای برنامه‌ریزی، سازماندهی ،بازاریابی و  هماهنگی گردشگری گفته می‌شود که در مقصدهای گردشگری صورت می‌پذیرد و معمولاً به‌وسیله سازمان مدیریت مقصد،  اجرا می‌شود(DMO)

۵۵,۰۰۰ ریال – خرید
نوشته شده در