بازاریابی عصبی – سامان ساوه دورودی – دانشجوی ارشد مدیریت اجرایی ۹۴ – دانشگاه علم و صنعت
پاورپوینت ارائه درس بازاریابی – بازاریابی عصبی
کلیت ارائه :
تعریف و مفهوم بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ
تاریخچه نورومارکتینگ
چرایی نیاز به بازاریابی عصبی
ابزارهای مورد استفاده
معرفی بخش های مختلف تصمیم گیرنده در مغز انسان
نمونه هایی از تصاویر و تبلیغات تاثیرگذار
ترفندهای بازریابی عصبی در قیمت گذاری
و … می باشد
به همراه ۶صفحه فایل word مربوط به بازاریابی عصبی
فرمت ارائه : پاورپوینت
تعداد اسلاید : ۱۶
قیمت :۶۵۰۰ تومان
بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصبشناسی است.بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده آن است تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم