مصاحبه با خانم شادی شریفی رتبه ۳۶ ارشد مدیریت صنعتی ۹۶

شادی شریفی رتبه 36 مدیریت صنعتی ارشد 96

با عرض تبریک و تشکر بابت اینکه سایت رتبه برترها رو برای مصاحبه انتخاب کردید لطفا خودتان را معرفی کنید و درصدهای خود در دروس مختلف کنکور و رتبه خود را بیان کنید ؟

با عرض سلام وادب، شادی شریفی هستم و خوشحالم از اینکه تجربیاتی که در کنکور ارشد کسب کردم رو میتونم در اختیار دوستانم قرار دهم. من به لطف خدا رتبه ۳۶ مدیریت صنعتی و ۸۲ مدیریت تکنولوژی رو با درصدهای زیرکسب کردم:

زبان :سفید           مدیریت اسلامی: ۴.۴۴          ریاضی و آمار: ۵۵.۰۰             تولید: ۶۶.۶۷  تئوری: ۳۴.۴۴       اقتصاد: ۴۲.۱۱                   تحقیق در عملیات:۸.۸۹        بازاریابی: ۱۱.۱۱

 

دانلود نکته و تست تئوری مدیریت کلیک کنید

دانلود کامل ترین جزوه مدیریت اسلامی کلیک کنید

دانلود بروز ترین جزوه اقتصاد کلیک کنید

دانلود بروز ترین جزوه امار و احتمالات  کلیک کنید

دانلود کامل ترین جزوه مدیریت تولید کلیک کنید

 

رشته و دانشگاه شما در مقطع لیسانس چه بوده است و با چه معدلی فارغ التحصیل شده اید ؟

من فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی سجاد مشهد در رشته مهندسی صنایع با معدل ۱۳.۵۴هستم

 

ایا در کلاسهای کنکور و آزمونهای آزمایشی موسسات آمادگی کنکور شرکت داشته اید ؟ ( تقریبا چه رتبه هایی در کنکور ازمایشی کسب میکردید ؟ ) چقدر این کلاس ها و ازمون ها را موثر میدانید ؟

با توجه به شرایطی که داشتم و تغییر رشته ای بودم سعی کردم در کلاس های کنکور شرکت کنم  و بسته به وقت داوطلبان برای مطالعه می تواند در برخی دروس مفید باشد و با توجه به مشاوره‌هایی که داشتم در آزمون های آزمایشی یکی از موسسات نیز شرکت کردم که باعث جهت دار شدن مسیرم می شد و تاثیر مثبتی در کنترل استرس داشت.

از چه زمانی شروع به مطالعه دروس نمودید و به طور متوسط روزانه چه مقدار مطالعه داشتید ؟

از اواخر مردادماه شروع به مطالعه کردم و روزانه حدود ۸ ساعت و در روزهایی که در کلاس حضور داشتم ۴ ساعت و در مقطع فروردین تا کنکور که مطالعه از اهمیت زیادی برخوردار است این میزان به حدود ۱۴ ساعت افزایش یافت.

ایا دانشگاه خاصی برای قبولی مورد نظرتون بود ؟ قبل و بعد از کنکور حدس چه رتبه ای رو داشتید ؟

دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه فردوسی که بنا به برخی شرایط و هم سطح بودن سه دانشگاه موردنظرم، دانشگاه فردوسی را در الویت قرار می دهم.

قبل از کنکور به رتبه زیر ۵۰ فکر میکردم، اما بعد از کنکور که تقریبا کنکور سختی بود حدس رتبه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ بود که با لطف خدا ۳۶ شدم

به ترتیب کدام دانشگاه و گرایش را انتخاب کردید ؟

دانشگاه فردوسی گرایش تولید

 

چقدر با سایت رتبه برترها آشنایی داشتید ؟ از کدام یک از خدمات سایت ما استفاده میکردید ؟

اشنایی با سایت شما باعث انگیزه بیشتر در من شد و از شما و مطالب مفیدتون سپاسگزارم.

 

منابع مورد استفاده ی شما برای هر یک از دروس چه بودند و چه توصیه ای در نحوه ی مطالعه ی انها برای داوطلبان دارید ؟

در درس مدیریت تولید در کلاس سه روزه و فوق العاده‌ی  استاد محمدیان شرکت کردم که با تدریس عالی و کتاب مدیریت تولید ایشون توانستم درصد خوبی و بعبارتی بالاترین درصد کنکورم روکسب کنم که اگر عجله و شرایط خاص روز کنکور نبود باید حداقل درصد ۷۰ در این درس را می زدم و پیشنهاد من برای این درس، کلاس استاد محمدیان رو از دست ندید.

در درس ریاضی فقط به کلاس و جزوه دکترنخعی اکتفا کردم که حضور ایشان قطعا برای مشهدی ها در درس ریاضی و آمار مزیت رقابتی ویژه ای نسبت به دیگر رقبا به حساب می آید، پیشنهاد من این است که به هیچ وجه کلاس دکتر نخعی رو از دست ندید.

در درس اقتصاد خرد وکلان کتب خرد و کلان دکتر نظری را مطالعه کردم و در کلاس استاد معیر نیز شرکت کردم.

در درس تحقیق در عملیات در کلاس دکتر یگانه شرکت کردم اما نتوانستم درصد خوبی کسب کنم.

در درس تئوری‌های مدیریت ۲۵ فصل اول کتاب مدرسان شریف و جزوه دستنویس استادپورشفیع رو مطالعه کردم و پیشنهاد می کنم دوستانم کتاب سیدجوادین رو نیز مطالعه کنند.

در درس بازاریابی کتاب ویرایش قدیم مناجاتی رو خوندم که پیشنهاد میکنم کتاب ویرایش جدید مناجاتی و مسینگهام و همچنین درکلاس‌های دکتر مروج شرکت کنید. البته چون من هدفم مدیریت صنعتی بود برای این درس زیاد وقت نذاشتم.

در درس مدیریت اسلامی ۴۰۰ تست از مجموعه ۱۰۰۰ تست استاد پورشفیع رو مطالعه کردم اما نتوانستم درصد خوبی کسب کنم.

 

سخن پایانی 

توصیه آخر این که با توکل به خدا راهی رو که شروع کردید یا نیت دارید شروع کنید رو با قدرت تمام سعی کنید به پایان برسونید. یادم میاد پارسال که داشتم مصاحبه رتبه برترها رو میخوندم آرزو میکردم که روزی منم بتونم توی اون جایگاه قرار بگیرم. دوران کنکور دوران آسونی نیست اما با فکر کردن به نتیجه و توکل به خدا می‌تونه سخت هم نباشه و بلکه شیرین هم باشه. توی این دوران لطفا از کسانی که نا امیدتان می‌کنند و قصد دارند توانایی شما رو زیر سوال ببرند دوری کنید.

در نهایت تشکر می کنم از عزیزانی که همراهم بودند، خدا را بسیار شاکرم که منو یاری کرد و سپس پدر و مادر و خانواده عزیزم که شرایط و آرامش رو برای من فراهم کردند و همواره پشتیبان من بودند، و در نهایت از کمک‌ها و راهنمایی‌های مشاورم آقای علی طحان در این مسیر کمال تشکر رو دارم.

با آرزوی موفقیت برای همه‌ی دوستانم…

 

 

>>> توجه <<<

برای مشاوره کنکور ارشد مدیریت سال ۹۷ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.