معرفی دکتر یگانه استاد تحقیق در عملیات و ریاضی

معرفی دکتر یگانه استاد تحقیق در عملیات و ریاضی - رتبه برترها

با سلام خدمت همراهان سایت رتبه برترها . در بخش معرفی اساتید اینبار به معرفی دکتر یگانه میپردازیم

مسعود یگانه فارغ التحصیل رشته متالوژی در مقطع کارشناسی دانشگاه علم و صنعت ،مدرک ارشد خود را در رشته ی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرد و دوره دکتری را در رشته ی مدیریت استراتژیک گرایش تصمیم گیری و سیاست گذاری در دانشگاه علم و صنعت گذراند.

دکتر یگانه از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود  در بخش آموزشی را آغاز میکند و به تدریس درس تحقیق در عملیات و ریاضی در موسسات آموزش عالی میپردازد . ایشان چندین کتاب از جمله “مروری جامع بر تحقیق در عملیات، درس و تست تالیفی و کنکور ، انتشارات راهیان ارشد” ، کتاب “مروری جامع بر مدیریت تولید ، درس و تست تالیفی و کنکور ، انتشارات راهیان ارشد” و همچنین کتاب “مدیریت تجربه مشتریان ، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی ایران” را به رشته تحریر درآورده است.

 

برای دیدن عکس در اندازه ی بزرگ روی عکس کلیک کنید

طی سال های گذشته پر جمعیت ترین کلاس های درس تحقیق در عملیات،مدیریت تولید و ریاضی در کشور متعلق به دکتر یگانه بوده است و شاهد حضور برترین رتبه های کنکور در کلاس های ایشان هستیم، همچنین از زمان فعالیتشان ، هر سال،بالاترین درصدهای کنکور در کلاس ایشان حضور داشته اند.
حاصل کار آموزشی دکتر یگانه از سال ۱۳۸۶ تاکنون بیش از ۵۰۰ رتبه زیر ۱۰۰ در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری طی سالیان گذشته بوده است

کپی با ذکر منبع بلامانع میباشد

بروز ترین جزوه ی تئوری مدیریت به قلم رتبه های برتر

*** مشاوره کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ با رتبه های برتر ( کلیک کنید ) ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.