مصاحبه با آقای بهزاد اسدآبادی رتبه ۱۶ ارشد مدیریت اجرایی ۹۵

بهزاد اسدآبادی رتبه 16 مدیریت اجرایی - رتبه برترها

با عرض تبریک و تشکر بابت اینکه سایت رتبه برترها رو برای مصاحبه انتخاب کردید لطفا خودتان را معرفی کنید و درصدهای خود در دروس مختلف کنکور و رتبه خود را بیان کنید ؟

با سلام . بهزاد اسدآبادی هستم ، رتبه ۱۶ مدیریت اجرایی .

درصدهای من : زبان ۴۴

دانش ۶۴

تئوری ۵۶

جیمت ۳۶

فارسی ۴۲

رشته و دانشگاه شما در مقطع لیسانس چه بوده است و با چه معدلی فارغ التحصیل شده اید ؟

من فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد تهران جنوب با معدل ۱۴٫۸۸ هستم .

وضعیت دوره ی کارشناسی شما به چه صورت بود ایا در این دوره دانشجوی موفقی بودید ؟

۴ ترم اول اوضاع معمولی داشتم اما در ادامه دچار افت شدم و ۱۰ ترم طول کشید تا درسم رو تموم کنم . این بین ۲ ترم مشروطی داشتم و شاید جالب باشه که بگم رتبه من در آزمون کارشناسی ۱۹ هزار بوده . البته ترم ۱۰ دانشگاه من هم با پاییز پارسال و مطالعه کنکور تداخل پیدا کرده بود .

 

ایا در کلاسهای کنکور و آزمونهای آزمایشی موسسات آمادگی کنکور شرکت داشته اید ؟ ( تقریبا چه رتبه هایی در کنکور ازمایشی کسب میکردید ؟ ) چقدر این کلاس ها و ازمون ها را موثر میدانید ؟

بله شرکت میکردم . رتبه های من در آزمونها همگی زیر ۱۸ بودن . کلاس رو هم برای جیمت ضروری می دونم اما برای تئوری و زبان تخصصی که خودم رفتم ، نمیتونم نظری بدم و بستگی به شخص داره .

بنظر من دادن آزمونهای آزمایشی علاوه بر نظم داده به میزان مطالعه من ، باعث شد معیار خوبی از خودم نسبت به بقیه پیدا کنم و بفهمم نقاط قوت و ضعفم کجاست و روی اونها کار کنم .

از چه زمانی شروع به مطالعه دروس نمودید و به طور متوسط روزانه چه مقدار مطالعه داشتید ؟

مطالعه رسمی من برای کنکور از تیر ۹۴ شروع شد . با دروس تئوری و زبان و جیمت . در تابستون حدودی دانش مطالعه داشتم و فارسی رو هم از آذر هم زمان با آزمونها شروع کردم .

در تابستان بین ۴ تا ۶ ساعت مطالعه داشتم . این زمان در مهر و آبان به ۶ ساعت رسید . از آذر و همزمان با شروع آزمونها تایم رو به ۷ ساعت رسوندم و این روند افزایشی تا تقریبا بهمن ماه به ۸ ساعت می رسید . نیمه اسفند تا نیمه فروردین دچار افت و خستگی شدم و اکثر روزها زمان مطالعه پایینی داشتم اما در کل روزهای خوبم از اسفند تا کنکور بین ۹ تا ۱۰ ساعت مطالعه داشتم .

ایا دانشگاه خاصی برای قبولی مورد نظرتون بود ؟

طبیعتا دانشگاه تهران و رتبه تک رقمی مدنظرم بود که متاسفانه تک رقمی نشد .

قبل و بعد از کنکور حدس چه رتبه ای رو داشتید ؟

قبل از کنکور که دنبال تک رقمی بودم . اما بعد کنکور حدس زیر ۳۰ داشتم . خداروشکر از نتیجه راضیم .

به ترتیب کدام دانشگاه و گرایش را انتخاب کردید ؟

به ترتیب روزانه و شبانه های تهران ، بهشتی ، علامه

منابع مورد استفاده ی شما برای هر یک از دروس چه بودند و چه توصیه ای در نحوه ی مطالعه ی انها برای داوطلبان دارید ؟

برای درس زبان ۲ تا پک دی ال ام کاملا کافیه و برای تسلط بیشتر کتابهای لغت زیر ذره بین جهانشاهی و زبان تخصصی آرمان اشراقی رو هم توصیه می کنم . توصیه می کنم دی ال ام زبان رو حتما با جعبه لایتنر پیش برین و مطالعه زبان رو بطور مستمر از روز اول تا قبل کنکور داشته باشین و حتما حتما تمام فلش کارتها رو تموم کنین .

برای درس دانش جزوات استاد مدرسی کافی بودن . تاکید درس دانش بیشتر روی اسناد و قوانین و ساختار حکومتی هست که برای اینها باید وقت ویژه ای بگذارین .

برای درس جیمت جزوه و کتاب اصلی و ۲۰۰۰ تست استاد عرفانیان کامل هستند .

برای فارسی هم کتاب زبان فارسی مدیریت اجرایی آقای غلامی کتاب خوب و جامعی هست .

[easy-notify id=2399]

برای درس تئوری هم سه منبع اصلی معروف ینی کتابهای مبانی سازمان رضائیان ، مدیریت عمومی الوانی ، تئوری سازمان رابینز رو باید حتما خوند . بعد از اینها و همراه مرور اینها ، کتابهای مبانی سازمان مقیمی و کتاب تست تئوری های مدیریت استاد پرچ هم باید مطالعه شوند .

سخن پایانی ؟ ( توصیه ها و پیشنهاد ها و… )

در دوران کنکور حتما سعی کنین با بچه هایی که در این راه جدی هستند ارتباط داشته باشین و بهم کمک کنین . انگیزه داشته باشین و تا میتونین تلاش کنین . استراحت نصف روز یا نهایتا ۱ روز در هفته رو فراموش نکنین . خسته بشین ولی متوقف نشین .

با آرزوی موفقیت برای همه کنکوری ها

 

>>> توجه <<<

برای مشاوره کنکور ارشد مدیریت کسب و کار سال ۹۷ کلیک کنید

کاملترین جزوه تئوری مدیریت رتبه برترها

برای دانلود جزوه دانش مسائل روز رتبه برترها کلیک کنید

مارو در صفحه ی اینستاگرام با هشتگ #رتبه_برترها دنبال کنید

2 thoughts on “مصاحبه با آقای بهزاد اسدآبادی رتبه ۱۶ ارشد مدیریت اجرایی ۹۵

  1. آقا ترخدا راهنمایی کنید من از کجا میتونم جزوات دکتر مدرسی رو برای دانش پیدا کنم ؟ هیچ جا نیست آخه … خواهش میکنم کمکم کنید

    1. سلام دوست عزیز
      من خودم پارسال از موسسه ماهان گرفتم تو تهران . یکی از شعباتش که تقاطع ولیعصر و مطهریه . البته شاید امسال موسسه پژوهش هم داشته باشه که بخریدش . البته عرض کنم که با توجه به شایعات اخیر درباره حذف یا ادغام مدیریت اجرایی با ام بی ای ، احتمال حذف دانش هم هست .
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.