مشاوره امادگی کنکور ارشد روانشناسی ۹۶ با رتبه های برتر

مشاوره ارشد روانشناسی 96 - رتبه برترها

مشاوره کنکور ارشد روانشناسی ۹۶

اقای امیر حسن جوادی رتبه ۱۸ روانشناسی عمومی و ۲۵ روانشناسی بالینی ۹۵

نکات مهم :

۱ : ممنون که سایت رتبه برترهارو برای مشاوره انتخاب کردید

۲ : سایت رتبه برترها اولین مرجع مشاوره ی مستقل کنکور کارشناسی ارشد میباشد و مشاوران ما بدون وابستگی به موسسه یا اساتید خاصی به بهترین نحو و کیفیت و بر اساس واقعیات و به دور از تبلیغات و هیاهو شمارو راهنمایی میکنند

۳ : مشاوره تلفنی به زودی

 

17 thoughts on “مشاوره امادگی کنکور ارشد روانشناسی ۹۶ با رتبه های برتر

  1. آقای جوادی سلام
    تبریک برای رتبه ی خوبتون.انشااله که در آنده هم موفق باشید.
    برای گرایش کودکان استثنایی چه مانبعی رو پیشنهاد میکنید؟
    ممنونم از وقتی که میگذارید.

  2. با سلام
    سوالی داشتم شما توی مصاحبتون نوشتین میلانی فر برای استثنائی کافیه بنظرتون دیگه لازم نیست وقت برای استثنائی گنجی گذاشته بشه؟
    برای درس فیزیولوژی بنظرتون کتاب پیری به همراه جزوه روان آموز قسمت نکات آخر هر درس که کنکوری تره بنظرتون کافیه؟
    و اینکه برای درس بالینی کتاب فیرس و کتاب پوران خوبه؟
    عذرمیخوام سوالام زیاد شد….ممنونم از پاسخگویی?

  3. سلام وقت بخير
    آقاي جوادي من ليسانس مهندسي كامپيوتر دارم، و به نتيجه ي قطعي رسيدم كه ميخوام ارشد روانشناسي شركت كنم،
    خدا رو شكر دروس روانشناسي رو هم دوست دارم هم توي به خاطر سپردن مشكل چنداني ندارم…واقعا با توجه به زماني كه مونده و آگاهي كمه من نسبت به اين رشته نياز به مشاور دارم… به نظرتون مشاوره هاي تلفني برام مفيد واقع ميشه؟

  4. سلام
    خسته نباشید استاد ببخشین ، واسه رشد ، وروانشناسی عمومی مدرسان رو گرفتم اینکه هم واسه عمومی هم رشد کدوم منبع مدرسان خوب پوشش داده شده ونیاز نیست اون منبع رو بگیرم برای عمومی هیگارد گنجی یا براهینی کدوم‌رو ترجیح میدین؟ممنون

    1. سلام محمد جان
      برای رشد خوندن لارا برک و علی الخصوص کرین به نظرم واجبه. اگر نظر من رو بخواید میگم از کرین شروع کنید و نهایتا با مدرسان دوره کنید. برای عمومی هم به نظرم هیلگارد بهتره. در مورد درس عمومی هم بگم که کسایی که اصلا به صورت اختصاصی برای عمومی مطالعه نمیکنند هم به خاطر سوالات مشترک این درس با باقی درس ها ها معمولا ۴۰ درصد میتونن بزنن. اگر هدفتون عمومی هست روی فصول اختصاصی این درس که در درس های دیگه بهش اشاره نشده تمرکز بیشتری بکنید تا از بقیه به نحوی پیشی بگیرید.

  5. سلام خسته نباشین ببخشین اقای جوادی ، رشته ی روانشناسی تربیتی میخواستم امتحان بدم ، واسه روانشناسی عمومی ، هیلگارد و سانتراک و گنجی کدوم مورد نیاز هس بخونم یا اینکه چیزی ب عنوان حذفیات هست یا اینکه کمک درسی مدرسان و ساد باهمدیگه بخونم بدون هیچ منبعی ،وهمین طور روانشناسی تربیتی کتابی ک هرگنهان ، بیابانگرد ، کدیور پوشش داده باشه کدوم منبع بگیرم ، لطف کنید کنید راهنمایی کنید من میخواستم این دو درس رو بالای ۷۰ ب بالا بزنم چون زبان وامارم ضعیف هست ممنون

    1. سلام مرسی ممنونم. من از روانشناسی تربیتی اطلاعاتی ندارم متاسفانه.

  6. سلام…اگربرای دروس ارشد فقط منابع اصلیو که سازمان سنجش اعلام میکنه …مثلا برای رشد لورابرک جلد۱و۲روبخونیم کافیه؟

    1. سلام خانم آیناز…برای درس رشد لارا برک بازم هست ولی کافی نیست. کرین هم به نظرم لازمه که خونده بشه حتما. نهایتا با یک کتاب کنکوری هم همه اینها دوره بشه.

  7. با سلام من به شدت علاقه مند به رشته شناختی شدم و الان دارم کتاب استرنبرگ(زبان اصلیش) رو می خونم و به علت علاقه قبلییم به این زمینه دارم مدهوش این کتاب میشم!!
    میتونید بنده رو در مورد منابع این رشته راهنمایی کنید؟
    واقعا اطلاعات در موردش کمه و من با وجود این که پارسال اجرایی شرکت کردم(خودم مهندسی هستم) حاضرم ۲ سال دیگه هم صبر کنم ولی حتما روزانه قبول شم.

    1. سلام دوست عزیز
      رشته علوم شناختی کنکورش با روانشناسی متفاوته و من اطلاعات زیادی راجع به این رشته و کنکورش ندارم ولی با توجه به چیزی که شنیدم قبولیش خیلی سخت نیست. چون داوطلب هاش زیاد نیستن. فکر میکنم مدرسان هم این رشته رو داره و مشاوری داره که دانشجوی این رشته هست و میتونید اطلاعات کامل رو از اونها بگیرید.

  8. سلام آقای جوادی تبریک میگم بابت رتبتون.ایشالاه همیشه موفق باشید.میشه منابعی رو که خوتدید معرفی کنید؟

    1. سلام مرسی بابت تبریکتون
      قبل اینکه منابع رو معرفی کنم میخوام نظرم رو راجع به خوندن برای هر آزمونی بگم. من فکر میکنم چیزی که از انتخاب منبع درست مهم تره نحوه درس خوندن. اگر شما مثلا کتاب های کنکوری مختلف در یک درس رو با هم مقایسه کنید میبینید که در اکثر کتاب ها به تمام نکات مهم اشاره شده و نهایتا در یک سری جزِئیات یا نحوه بیان با هم متفاوت اند. و مثلا شما در هر درسی در بهترین حالت بین ۶۰ تا ۸۰ درصد از سوالات رو نیاز که پاسخ بدین و این کار بدون شک با خوب خوندن یکی از کتاب ها امکان پذیره. من نظرم اینه که انتخاب منبع درست کمک کننده هست ولی نباید تبدیل به وسواس بشه و مارو از توجه به نکات مهمتر محروم کنه.
      منابع در هر درس رو به تفکیک در زیر توضیح دادم.
      زبان: برای زبان تقریبا کاری نکردم چون وقت نداشتم و زبانم خوب بود. فقط یک دور کنکورهای سالهای قبل رو زدم.

      علم النفس : مدرسان و کتاب دکتر کجباف

      رشد: قسمتهای مهم لارا برک رو خوندم و با کتاب رشد نشر ساد دوره کردم.

      مرضی: برای مرضی هم جلد یک و دو گنجی رو خوندم و با کتاب نشر ساد دوره کردم. به نظرم برای مرضی کتاب گنجی رو باید خوند ولی نباید به همین اکتفا کرد.

      استثنائی: برای استثنائی هم کتاب گنجی رو خوندم و وقت بیش از حد گذاشتم که به نظر خودم بی مورد بود و فکر میکنم کتاب میلانی فر کافیه.

      بالینی: در مورد درس بالینی من خیلی دیر شروع کردم چون وقتی خوندن برای کنکور رو شروع کردم قصدم عمومی بود ولی از اسفند تصمیم گرفتم برای بالینی هم بخونم و چون زمانم کم بود نتونستم منبع بخونم .کتاب مدسان رو خوندم و یک قسمت هایی هم از کتاب پوران پژوهش. کتاب پوران پژوهش متنش از کتاب مدرسان کامل تره اما پاسخ سوالات آخر فصلش خیلی غلط داره.

      عمومی: برای عمومی ۴ ۵ فصل اول هیلگارد رو خوندم. وقتی دیدم وقت کم دارم کتاب نشر ساد رو خوندم که به نظرم کتاب بدی نبود.

      فیزیولوژِی و انگیزش: برای فیزیولوژی اشتباه ام این بود که منبع نخوندم و به کتاب دکتر پیری اکتفا کردم که اصلا کافی نبود و فقط برای دوره خوب بود. کتاب دکتر پیری برای انگیزش کافیه نسبتا ولی برای فیزیولوژی به نظرم خوندن منبع کار مناسب تریه.

      آمار و روش تحقیق: برای این دو درس هم فقط کتاب مدرسان رو خوندم و به نظرم کافیه برای این درس.
      موفق باشید.
      امیرحسن جوادی-رتبه برترها

  9. سلام . خسته نباشید . سایت جالبی دارید
    بنده چند سال پیش فارغ التحصیل رشته حسابداری شدم و بعد از اون دیگه ادامه ندادم و مشغول به کار هم نشدم .. چند وقتی هست کتابهای خودشناسی و موفقیت و .. رو مطالعه میکنیم و بسیار بسیار برام جالبه .. نمیدونم تا چه حد تصمیمم درست باشه ولی میخوام کنکور ارشد روان شناسی بدم ! ایا فقط از رو علاقه ای که به این مباحث دارم همچین تصمیمی درسته ؟؟ میتونم موفق باشم ؟ دوست داشتم نظر شمارو بدونم … ممنون میشم راهنماییم کنید ..

    1. سلام خانم حضوری
      پیدا کردن رشته مناسب به نظرم کاریه که هرکس باید خودش انجام بده و کسی از بیرون به خوبی نمیتونه تشخیص بده. اینکه شما به مباحث روانشاسی علاقه مند هستید بدون شک شرط لازم هست ولی کافی نیست. درون خود روانشاسی باز اینکه شما توی کدوم گرایش بخواید ادامه تحصیل بدین مهمه. اگر بخواید روانشناسی عمومی بخونید طبیعتا باید به کلیت روانشناسی در خیلی از حوزه ها علاقه مند باشید و از اون مهم تر به کارهای تحقیقاتی. اگر بخواید بالینی بخونید کار درمان باید برای شما جذاب باشه. وقتی میگم درمان این رو فراموش نکنید که کسی که قرار شما درمانش کنید شاید خیلی مشکلات سنگینی داشته باشه و اگر شما به عنون یک روانشناس آدم ها و در کل ذهن و روان انسان براتون مقوله جذابی نباشه در ارتباط با اون آدم به مشکل بر میخورید و اون وقت کار و این رشته جذابیتش رو براتون از دست میده. خلاصه کلامم اینکه اگر میخواید روانشاسی رو برای رشته تحصیلیتون انتخاب کنید سعی کنید همه ی جنبه های این رشته رو نگاه کنید و به یک سری کتاب بازاری در این حوزه اکتفا نکنید.
      امیرحسن جوادی-رتبه برترها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.