دو ماه تا کنکور با سحر ستوده نژاد رتبه ۴۷ ارشد مدیریت اجرایی ۹۴ ( مصاحبه + )

لطفا خودتون رو معرفی کنید

به نام خدا
سحر ستوده نژاد ، رتبه ۴۷ رشته مديريت اجرايي، ورودي ۹۴ و دانشجوي دانشگاه علامه هستم.

شرایط شما دو ماه قبل از کنکور به چه صورت بود . چه مقدار مطالعه و امادگی برای کنکور داشتید وشرایط روحی شما در حال ‏نزدیک شدن به کنکور به چه صورت بود

دو ماه مونده به كنكور رنگ و بوي متفاوت تري نسبت به ماه هاي قبلش برام داشت،
يكم بوي استرس بيشتر، فكر به اينكه نتيجه زحمتام چي ميشه،گاهي حس هيجان از رسيدن به هدفايي كه چندين ماه براش تلاش كردم و گاهي حس ترس از نرسيدن…
خلاصه موقع برداشت زحمتا و برنامه هام برام نزديك ميشد، از طرفي دلم مي خواست كه وقت باز هم بيشتر بود و بيشتر بيشتر درسارو دوره مي كردم، از طرفي هم دلم ميخواست ديگه روز موعود برسه و تموم شه
از نظر سطح آمادگي وضعيت خوبي رو داشتم، رتبه هاي ازمونام خوب ميشد و مطمين بودم كه سال بعد به هدفايي كه داشتم ميرسم.
توي اين دو ماه سعي كردم ساعت مطالعه ام رو افزايش بدم و تا ميتونم مطالب رو به خصوص درس تيوري رو مرور كنم و تو ذهنم تثبيت بشن.
فکر میکنید بهترین ومهم ترین کار در این دو ماه باقی مانده تا کنکور چیست که باعث پیشرفت و رسیدن به نتیجه ی دلخواه ‏داوطلب در روز کنکور میشود ؟
اولا اينكه قدر لحظه لحظه اين دو ماه رو بدونيد چون واقعا نقش خيلي زيادي تو موفقيتتون دارن،
تا ميتونين اين دو ماه مطالب رو دوره و مرور كنين، به خصوص درساي تيوري و دانش كه نياز به مرور و تثبيت دارن.
سعي كنيد با افكار مثبت روحيه خوب و جنگندتون رو حفظ كنين، حس نزديك شدن به هدف ها و آرزوها مثه يه محرك قوي انرژي دو ماهتون رو تامين ميكنه.
توكل به خدا كنين و سعي كنيد با هر شرايط و سطح امادگي كه داريد بهترين نتيجه رو بگيريد.

فکرمیکنید چه استراتژی و عواملی باعث موفقیت شما در کنکور شد ( ماه های پایانی منتهی به کنکور و به طور ویژه دو ماه ‏اخر ) و اگر به زمان کنکور خود بر میگشتید چه کارهای دیگر رو انجام و چه اشتباهاتی رو تکرار نمیکردید ؟ ‏

به نظرم مرور مطالب خوانده شده و خواندن مطالب جديد مهم و كليدي تو ماه هاي اخر اهميت زيادي داره،من تا ميتونستم دو ماه اخر رو ميخوندم و دوره ميكردم.
از ماه اخر هم كنكورهاي ده سال اخير رو با تايم و شرايط كنكور شبيه سازي كردم كه باعث شد سر كنكور بتونم زمانبندي و ترتيب زدن درس ها رو مديريت كنم.

اگر برگردم به زمان كنكور همون روند ادامه ميدم و البته اين دفعه شب كنكور با خيال راحت ميخوابيدم و تا چهار صب بيدار نمي موندم.
صحبت آخر اينكه مطمين باشين همه ما نتيجه تلاشمون رو ميگيريم، پس تلاش كنين و مطمين باشين كه به ميزان تلاشتون نتيجش رو ميبينين.
اميدوارم كه موفق باشين و خاطره هاي كنكور و شيرينيه يك دوره تلاش بي وقفه براتون به ياد موندني بشه.

>>> توجه <<<

برای مشاوره کنکور ارشد مدیریت کسب و کار سال ۹۷ کلیک کنید

 

نظرات درباره: “دو ماه تا کنکور با سحر ستوده نژاد رتبه ۴۷ ارشد مدیریت اجرایی ۹۴ ( مصاحبه + )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.