مصاحبه و همکاری با رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

همکاری با رتبه برترها

با سلام خدمت همراهان سایت رتبه‌برترها

نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ اعلام شد. امیدواریم شما عزیزان از نتیجه‌ی بدست آمده راضی بوده و ثمره زحمات خود را دریافت کرده باشید.

سایت رتبه برترها به‌مانند سال‌های گذشته برای کمک به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، اقدام به جمع آوری و بارگذاری مصاحبه از رتبه‌های برتر میکند. این کار باعث کمک به داوطلبانی میشود که قصد مطالعه و شروع آمادگی برای کنکور را دارند و در این راه نیازمند انگیزه و راهنما هستند. همانطور که شما و ما از تجربه و توصیه‌های رتبه‌های برتر سال‌های پیشین خود استفاده کردیم، داوطلبان کنکور سال‌های آتی نیز نیازمند توصیه و تجارب شما میباشند. امیدواریم این راه ادامه پیدا کرده و نقشی هرچند کوچک در بالارفتن سطح آمادگی داوطلبان کنکور سال‌های آینده داشته باشیم.

 

فایل مصاحبه با رتبه‌های برتر در این قسمت آماده ی دانلود میباشد. لطفا پس از تکمیل آن، تصویری از خود و همچنین کارنامه‌ی خود ضمیمه کرده و به ایمیل سایت ( rotbeh.bartarha@gmail.com ) ارسال کنید. ( با توجه به ظرفیت‌های پذیرش در رشته‌های مختلف، تعریف “رتبه برتر” تا حدودی متفاوت است، اما به طور تقریبی مصاحبه رتبه‌های ۱ تا ۲۰۰ قابلیت انتشار بر روی سایت را دارند).

همچنین تیم رتبه برترها صمیمانه آماده همکاری‌های بیشتر با شما عزیزان در زمینه مشاوره و تالیف جزوات و … میباشد. در صورت تمایل از طریق ایمیل با ما مکاتبه کنید. 

فایل مصاحبه با رتبه های برتر ( کلیک کنید )

با تشکر، رتبه‌برترها.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.