مصاحبه با خانم نگار حسینی رتبه ۱۸ ارشد مدیریت اجرایی ۹۵

نگار حسینی رتبه 18 مدیریت اجرایی

با عرض تبریک و تشکر بابت اینکه سایت رتبه برترها رو برای مصاحبه انتخاب کردید لطفا خودتان را معرفی کنید و درصدهای خود در دروس مختلف کنکور و رتبه خود را بیان کنید ؟

سلام. نگار حسینی هستم رتبه ۱۸ اجرایی. زبان ۶۱٫۱۱ ، جیمت ۳۲٫۵،دانش ۵۲، تئوری ۵۹، زبان فارسی ۴۴٫ معدل موثر ۱۵٫۵۷

 

رشته و دانشگاه شما در مقطع لیسانس چه بوده است و با چه معدلی فارغ التحصیل شده اید ؟
من بهار ۹۵ در رشته ی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی با معدل ۱۴٫۴۵ فارغ التحصیل شدم.

 

وضعیت دوره ی کارشناسی شما به چه صورت بود ایا در این دوره دانشجوی موفقی بودید ؟

از دوره ی دانشجوییم تجربیات خوبی کسب کردم و  در کل دوران شیرینی بود . البته از نظر درسی دانشجوی خوبی نبودم.

 

ایا در کلاسهای کنکور و آزمونهای آزمایشی موسسات آمادگی کنکور شرکت داشته اید ؟ ( تقریبا چه رتبه هایی در کنکور ازمایشی کسب میکردید ؟ ) چقدر این کلاس ها و ازمون ها را موثر میدانید ؟

. بله من در کلاس جی مت استاد عرفانیان و کلاس تئوری استاد پرچ شرکت کردم. که هر دو کلاس برای من خیلی مفید بودند. در آزمون های ازمایشی مدرسان شریف هم شرکت کردم که رتبه ام به ترتیب ۵و۵و۷و۸و۹و۶و۵و۱ شد. همچنین من در طرح همگام موسسه پژوهش شرکت کردم که خیلی به من کمک کرد. همین جا از آقای روزبه بدیع زادگان به خاطر راهنمایی های خوبشون تشکر میکنم.

از چه زمانی شروع به مطالعه دروس نمودید و به طور متوسط روزانه چه مقدار مطالعه داشتید ؟
من از نیمه ی شهریور شروع کردم . تا دی ماه بیشتر تئوری و جی مت میخوندم. بعد از اون دانش  و زبان را هم وارد برنامه ام کردم. بعد از عید مطالعه ام را فشرده تر کردم. تجربه ی شخصی من اینکه کیفیت مطالعه برای کنکور از کمیتش مهم تره و من برای اینکه با کیفیت بیشتری بتونم مطالعه کنم از کتاب خانه استفاده میکردم.

ایا دانشگاه خاصی برای قبولی مورد نظرتون بود ؟ قبل و بعد از کنکور حدس چه رتبه ای رو داشتید ؟

خیر تا قبل از کنکور فقط به اینکه قراره در رشته ی مورد علاقه ام دو سال به صورت اکادمیک آموزش ببینم فکر میکردم و اصلا برند دانشگاه برام مهم نبود. کلا سه تا دانشگاه در تهران این رشته را ارایه میدند که هر سه دانشگاه های خوبی هستند.  قبل از  تصمیم گیری برای شرکت در کنکور دو بار به دانشکده ی مدیریت دانشگاه تهران و چندین بار هم به دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی سر زدم و با دانشجوها صحبت کردم و فضای هر دو دانشکده به نظرم مطلوب بود.

به ترتیب کدام دانشگاه و گرایش را انتخاب کردید ؟

دانشگاه تهران(روزانه و شبانه)- دانشگاه شهید بهشتی(روزانه و شبانه)- دانشگاه علامه (روزانه و شبانه)

 

منابع مورد استفاده ی شما برای هر یک از دروس چه بودند و چه توصیه ای در نحوه ی مطالعه ی انها برای داوطلبان دارید ؟

تئوری : کتاب مبانی سازمان دکتر رضاییان، کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی، کتاب جامع استاد پرچ،کتاب دکتر مقیمی، کتاب تست استاد پرچ، تست های کتاب دکتر مقیمی که از سایت آقای پورشفیع خریدم.

[easy-notify id=2399]

جی مت: کتاب جی مت استاد عرفانیان برای یادگیری، بخش هایی از کتاب پنجاه آزمون مدرسان که در مبحث استدلال منطقی جی مت بهم کمک کرد.

دانش: جزوه ی قوانین موسسه پژوهش،  بخش هایی از کتاب تست ۲۰۰۰،

زبان: پاسخ نامه آزمون های موسسه پژوهش که خیلی کامل بودند و من خیلی استفاده کردم.  کتاب لغت زیر ذره بین هم که عالی بود و پاسخنامه کنکور از سال ۹۰ تا ۹۵  را چندین بار از این کتاب مطالعه کردم.

ادبیات: متاسفانه من زمان کافی برای مطالعه این درس نداشتم.

سخن پایانی ؟

وقتی مسیر آماده شدن برای کنکور را شروع کردم با خودم قرار گذاشتم جوری رفتار کنم که هم از مسیر لذت ببرم و هم از نتیجه راضی باشم.حساب کردم که تحصیل در این رشته چه قدر برام مطلوبه و چه هزینه ای حاضرم براش بدم، بعدش در طی هشت ماه هزینه ی قبولی در کنکور را کم کم ولی پیوسته، با طیب خاطر پرداخت کردم. میدونستم که صرف نظر از نتیجه در آخر، نه به خاطر زمان هایی که مشغول مطالعه بودم حسرت میخورم و نه به خاطر وقت هایی که تفریح میکردم پشیمون میشم. چون به اندازه ای که قبولی در ارشد برام ارزش داشت، تلاش کرده بودم. به دوستانم که امسال کنکور دارند میگم که خوشبختانه انتخاب اینکه چه قدر تلاش کنیم با ماست و دادن نتیجه ی تلاش ها با خدا. با خیال راحت درس خوندن برای کنکور را شروع کنید، تلاش کنید و روی هدفتون تمرکز داشته باشید حتما نتیجه رضایت بخش خواهد بود.

>>> توجه <<<

برای مشاوره کنکور ارشد مدیریت کسب و کار سال ۹۷ کلیک کنید

کاملترین جزوه تئوری مدیریت رتبه برترها

برای دانلود جزوه دانش مسائل روز رتبه برترها کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.