مصاحبه با اقای پارسا شهریور رتبه ۸۳ ارشد مدیریت اجرایی ۹۵

مصاحبه با اقای پارسا شهریور رتبه 83 ارشد مدیریت اجرایی 95 - رتبه برترها

با عرض تبریک و تشکر بابت اینکه سایت رتبه برترها رو برای مصاحبه انتخاب کردید لطفا خودتان را معرفی کنید و درصدهای خود در دروس مختلف کنکور و رتبه خود را بیان کنید ؟
سلام به بچه های تیم خوب رتبه برترها
پارسا شهریور هستم،رتبه۸۳ کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و ۷۷ مدیریت شهری
درصدهام به ترتیب:
زبان ۴۱

جیمت ۲۲

دانش ۴۴
تیوری ۴۱
زبان ۵۱

 

رشته و دانشگاه شما در مقطع لیسانس چه بوده است و با چه معدلی فارغ التحصیل شده اید ؟
مدرک کارشناسی من مدیریت مالی،از دانشگاه رجا قزوین با معدل ۸۹/۱۵ بود

 

وضعیت دوره ی کارشناسی شما به چه صورت بود ایا در این دوره دانشجوی موفقی بودید ؟

البته!!! من رتبه خوبی در کنکور کارشناسی کسب نکردم ولی با کمک پدرم بهینه ترین انتخاب رشته را انجام دادم.من عاشق رشته ی کارشناسیم بودم و خیلی سریع مشغول به کار در زمینه ی امور مالی و حسابداری و بورس اوراق بهادار شدم.

 

ایا در کلاسهای کنکور و آزمونهای آزمایشی موسسات آمادگی کنکور شرکت داشته اید ؟ ( تقریبا چه رتبه هایی در کنکور ازمایشی کسب میکردید ؟ ) چقدر این کلاس ها و ازمون ها را موثر میدانید ؟
بله،من یکی از موسسات را برای آمادگی کنکور انتخاب کردم.درآزمون های جامع و جمع بندی همیشه زیر ۱۰ بودم،ولی در آزمون های سرفصلی نتایج باب میل خودم نبود.
کلاس های کنکور به شرط اینکه داوطلب خودش بتواند بیشترین استفاده را از استاد و جزوه های آن ها ببرد و جو رقابتی او را وادار به تلاش بیشتر کند میتواند مثمر ثمر باشد.

 

از چه زمانی شروع به مطالعه دروس نمودید و به طور متوسط روزانه چه مقدار مطالعه داشتید ؟
من از ۲۷ تیر ۹۴ شروع کردم،از روز اول، دقیقه به دقیقه مطالعاتم را به صورت کتبی ثبت کردم.من تا ۱۵ اردیبهشت حدود ۸۰۰ ساعت(با کلاس ها)مطالعه خالص داشتم که با احتساب ۱۰ ماه چیزی در حدود ۵/۲ به طور میانگین در روز (با عشق و علاقه) مطالعه میکردم.

 

ایا دانشگاه خاصی برای قبولی مورد نظرتون بود ؟ قبل و بعد از کنکور حدس چه رتبه ای رو داشتید ؟
من از دقیقه اول تصمیم گیری برای شرکت در کنکور اجرایی برای رتبه ی ۱ جنگیدم.وقتی از جلسه کنکور بیرون آمدم،میدانستم این تمام تلاش من بود و دیگر کاری به رتبه نداشتم.اما تخمین من چیزی بین ۴۰ تا ۸۰ بود

به ترتیب کدام دانشگاه و گرایش را انتخاب کردید ؟
تهران روزانه و شبانه،به ترتیب بهشتی-علامه و علم و صنعت هم به همین صورت.به علاوه سازمان مدیریت صنعتی و در آخر پردیس فارابی قم

 

منابع مورد استفاده ی شما برای هر یک از دروس چه بودند و چه توصیه ای در نحوه ی مطالعه ی انها برای داوطلبان دارید ؟
در تیوری من مو به مو حرف های استاد خوبم جناب دکتر مدرسی را گوش دادم و عمل کردم،به علاوه تست های کتاب مقیمی از استاد پورشفیع و تست هایی که از سایت های مختلف میگرفتم
در درس دانش با توجه به اطلاعات خوبی که خودم در زمینه ی اقتصادی و سیاسی کشور داشتم و چون رشته کارشناسیم مدیریت مالی بود،مشکل چندانی نداشتم
در درس زبان من تمام لغات کتاب های ۵۰۴ و ۱۱۰۰ و تافل و لغات تخصصی مدیریت را به صورت کد حفظ کردم و در سه ماه آخر به صورت تصاعدی متن مدیریتی خواندم و تست زدم.
در درس ادبیات هم با توجه به علاقه ای که به ادبیات فارسی دارم و مطالعاتی که در گذشته داشتم وقت زیادی برای تست زنی صرف نکردم.
در مورد جی مت (که درصد پایینم رتبه ام را بالا برد) من روی استدلال،درک مطلب،کفایت داده و تصحیح وقت گذاشتم و به بحث ریاضی و محاسباتی توجه نکردم که متاسفانه تبدیل به پاشنه آشیل من شد

 

سخن پایانی
از روز اول بدونید که قراره موفق بشید
پیوستگی در مطالعه رو به هیچ وجه فراموش نکنید
و البته یک چیز رو فراموش نکنید
همه چی دست ما نیست،ولی تا چ اش دست ماست،ی اش دست ما نیست
در آخر از خانواده خوبم و دوست عزیزم خانم فردخت فتحی که در تمام این مدت کنار من بودند مثل همیشه کمال تشکر را دارم

کاملترین جزوه تئوری مدیریت رتبه برترها

>>> توجه <<<

برای مشاوره کنکور ارشد مدیریت کسب و کار سال ۹۷ کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.