بازاریابی لوکس ( Luxury Marketing ) ( پاورپوینت )

بازاریابی لوکس - روزبه قوی پنجه دانشجوی ارشد مدیریت اجرایی علم و صنعت - رتبه برترها

  بازاریابی لوکس – دانشجوی ارشد مدیریت اجرایی ۹۴ – دانشگاه علم و صنعت

این ارائه در ابتدا به معرفی چند مدل بازاریابی میپردازد و بعد بازاریابی لوکس را شرح میدهد

Luxyry Marketing

کلیت ارائه :

شرکت های لوکس

مدل تبلیغات و مدل بازاریابی لوکس شرکت ها

چه عواملی باعث لوکس شدن محصول میشود

عوامل روانی تاثیرگذار و لوکس بودن محصول

راهکارها

تجربیات سازمان های لوکس

یک نمونه کلیپ تبلیغاتی از محصول لوکس و….

به همراه فایل ورد خلاصه ارائه

فرمت ارائه : پاورپوینت ( B-nazanin )

تعداد اسلاید ها : ۲۵

قیمت :۶۲۰۰ تومان

در حوزه ی بازاریابی برندینگ لوکس ابتدا کالا تولید می شود و سپس قیمت آن با توجه به ارزش معنوی کالا تعیین می گردد و آنچه باید توجه شود این است که قیمت نباید منطقی باشد
 در واقع این خود برند لوکس است که قیمت کالا را تعیین می نماید و نه کالا

4 دیدگاه در “بازاریابی لوکس ( Luxury Marketing ) ( پاورپوینت )

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *