دو ماه تا کنکور با بهزاد اسد ابادی رتبه ۱۶ ارشد مدیریت اجرایی ۹۵ ( مصاحبه + )

مصاحبه با رتبه های برتر ارشد

لطفا خودتون رو معرفی کنید

با سلام . بهزاد اسدآبادی هستم . رتبه ۱۶ کنکور مدیریت اجرایی سال ۹۵ و در حال حاضر دانشجوی دانشگاه تهران هستم .

 

شرایط شما دو ماه قبل از کنکور به چه صورت بود . چه مقدار مطالعه و آمادگی برای کنکور داشتید و شرایط روحی شما در حال ‏نزدیک شدن به کنکور به چه صورت بود ؟

تقریبا نیمه های اسفند بود که از لحاظ جسمی خیلی افت کرده بودم و واقعا دیگه درس خوندن برام سخت شده بود . تقریبا به مدت سه هفته زمان مطالعه ام پایین اومده بود ( در حد روزی ۴ تا ۵ ساعت ! ) ، اما دیدم بهترین تصمیمی که میشه گرفت اینه که حالا که خسته هستم و نیاز به استراحت دارم ، تو این مدت زمان مطالعه ام رو روی ۴ تا ۵ ساعت فیکس کنم و بابت این افت زمان مطالعه عذاب وجدان نداشته باشم . همین قضیه باعث شد که بعد از تعطیلات عید انرژی خوبی داشته باشم و تا روز کنکور با روزی ۱۰ تا ۱۱ ساعت مطالعه پیش برم .

 

 

فکر میکنید بهترین و مهم ترین کار در این دو ماه باقی مانده تا کنکور چیست که باعث پیشرفت و رسیدن به نتیجه ی دلخواه ‏داوطلب در روز کنکور میشود ؟

برای زبان : مرور فشرده فلش کارت ها + زدن متن زبان تخصصی کنکورهای اخیر

برای جیمت : مرور تصحیح جمله ها + زدن درک مطلب و استدلال منطقی های کنکورهای اخیر + مرور فرمول های بخش های ریاضی

برای تئوری : مرور جداول و اشکال تمام کتاب ها + زدن تست های ارشد سال های اخیر + زدن تست های دکتری مدیریت سال های اخیر

برای دانش : مرور قوانین و اسناد ( چندین بار ) + خلاصه کتاب تئوری سازمان دکتر مقیمی

برای فارسی : زدن تست های کنکور سال های اخیر

 

 

فکر میکنید چه استراتژی و عواملی باعث موفقیت شما در کنکور شد ( ماه های پایانی منتهی به کنکور و به طور ویژه دو ماه ‏اخر ) و اگر به زمان کنکور خود بر میگشتید چه کارهای دیگر رو انجام و چه اشتباهاتی رو تکرار نمیکردید ؟  ‏

مهمترین کار اینه که داوطلبان در نظر داشته باشند که تا الان تمام تلاششون رو کردند ، در این بازه ۲ ماهه دیگه مطلبی برای یادگیری وجود نداره . تمام کاری که باید انجام بدهند ، مرور مطالب مهم و تست زنی و تثبیت نکات یاد گرفته شده است . بدترین مشکلی که خیلی از داوطلبان در این زمان با آن مواجه می شوند ، ایجاد وسواس در آنهاست که مدام فکر می کنند که شاید خیلی از مطالب یادشان رفته باشد یا تحریک میشن که مطالب جدیدی بخونند . اما همه اینها اشتباهه . باور داشته باشید که هر چیزی که خوندید یادتون هست ، فقط باید مرور و تثبیتش کنید .

در ضمن زمان بندی و ترتیب زدن دروس مختلف برای روز کنکور رو هم تمرین کنید .

>>> توجه <<<

برای مشاوره کنکور ارشد مدیریت سال ۹۷ کلیک کنید