معرفی دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

یکی از دانشکده های مطرح مدیریت کشور، قطعا دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی می باشد. این دانشکده در سال ۱۳۷۰ رسما کار خود را آغاز کرد. در حال حاضر این دانشکده در سطح کارشناسی دارای رشته های مدیریت بازرگانی،مدیریت صنعتی،مدیریت دولتی، مدیریت مالی ، و حسابداری و در سطح کارشناسی ارشد دارای رشته های مدیریت بازرگانی ،مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت مالی، حسابداری ومدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کار آفرینی ومدیریت اجرایی و درسطح دکتری دارای رشته های مدیریت بازرگانی با سه گرایش، مدیریت صنعتی با گرایش تولید ،مدیریت مالی و مدیریت دولتی با گرایش سیستمها و منابع انسانی مشغول به فعالیت می باشد. ۳۵ نفر عضو هیات علمی تمام وقت مسئولیت آموزش و پژوهش این دانشکده را بر عهده دارند.
دانشکده مدیریت در پردیس اصلی دانشگاه واقع در ولنجک، یکی از محله های خوش آب و هوای تهران می باشد. این دانشکده در نزدیکی دانشکده هایی همچون ادبیات و الهیات، تربیت بدنی، دندانپزشکی و واحد فناوری اطلاعات دانشگاه واقع گردیده و نزدیکی دانشکده های مختلف جو جالبی از دانشجوها با تفکرات و سلایق مختلف فراهم نموده است.
ریاست این دانشکده بر عهده ،دکتر رضاییان چهره ماندگار و از نویسندگان و اساتید مشهور کشور می باشد.
همچنین بسیاری از کتب بخش مدیریت انتشارات سازمان سمت ( سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها ) از تالیفات اساتید این دانشکده محسوب می گردد.
اما نظر شخصی من در مورد دانشکده:
در مورد سطح علمی دانشکده باید بگم مثل هر جای دیگه استاد خوب هست، استاد ضعیف هم هست.
خودم با جفت این دو دسته کلاس داشتم. اما باید گفت که در هرگروه واقعا چند استاد قوی و مطرح وجود داره و هر دانشجویی بخواد میتونه با اون ها ارتباط برقرار کنه. نظم آموزشی دانشکده بنظرم مطلوبه و شاید ثبات مدیریتی به این موضوع کمک کرده.
امکانات دانشکده و در کل دانشگاه هم نسبتا خوبه و واقعا از این بابت مشکلی من ندیدم. خوابگاه اغلب دانشجوهای ارشد و دکترا بالاتر از دانشگاه و در یکی از بهترین محله های تهران واقع شده. همچنین استخر دانشگاه هم سانس های خاصی برای دانشجوها داره که البته خیلی شلوغه!!!
برند دانشگاه هم در بازار کار معتبره و روش حساب ویژه ای میکنند و این موضوع یکی از مزایای این دانشگاه محسوب میشه.
در کل هر دانشگاهی نقاط قوت و ضعف بسیاری داره و بهشتی هم از این موضوع مستثنا نیست!!!

نویسنده: محمد مرادی، رتبه ۱۶ ارشد اجرایی ،دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی

بهترین جزوه تئوری مدیریت مبانی سازمان و مدیریت دکتر مقیمی

برای دانلود جزوه دانش مسائل روز رتبه برترها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.