مصاحبه با اقای محمد مهدی درویش زاده رتبه ۶۸ ارشد مدیریت اجرایی ۹۵

مصاحبه با محمد مهدی درویش زاده رتبه 68 ارشد مدیریت اجرایی 95 - رتبه برترها

ا عرض تبریک و تشکر بابت اینکه سایت رتبه برترها رو برای مصاحبه انتخاب کردید لطفا خودتان را معرفی کنید و درصدهای خود در دروس مختلف کنکور و رتبه خود را بیان کنید ؟

بسم الله الرحمن الرحیم

بنده محمد مهدی درویش زاده حائز رتبه ۶۸ مدیریت اجرایی و ۶۵ مدیریت شهری در ازمون سراسری ارشد ۹۵ هستم که نمرات اکتسابی بنده در دروس مختلف به شرح زیر می باشد:

زبان عمومی انگلیسی ۳۹

جی مت ۳۵

دانش مسائل روز ۳۹

نظریه های عمومی مدیریت ۵۰

زبان فارسی ۵۰

 

رشته و دانشگاه شما در مقطع لیسانس چه بوده است ؟

مهندسی معدن – گرایش استخراج

دانشگاه ارومیه

وضعیت دوره ی کارشناسی شما به چه صورت بود ایا در این دوره دانشجوی موفقی بودید ؟

در طول دوره کارشناسی علارغم اینکه دانشجوی مهندسی بودم ولی همواره به فکر ادامه تحصیل در یکی از شاخه های علم مدیریت بودم که نهایتا مجموعه مدیریت اجرایی را انتخاب کردم.در تشکل های دانشجویی دانشگاه هم در امور مدیریتی فعالیت داشتم.

 

ایا در کلاسهای کنکور و آزمونهای آزمایشی موسسات آمادگی کنکور شرکت داشته اید ؟ ( تقریبا چه رتبه هایی در کنکور ازمایشی کسب میکردید ؟ ) چقدر این کلاس ها و ازمون ها را موثر میدانید ؟

بله.در ازمون های ازمایشی یکی از موسسات شرکت داشتم.به نظر بنده این ازمون ها می تواند در شناسایی رقبا بسیار مفید باشد.

 

از چه زمانی شروع به مطالعه دروس نمودید و به طور متوسط روزانه چه مقدار مطالعه داشتید ؟

این سوال برای من سوال جالبی است.خاطرم هست که در دی ماه ۱۳۹۴ در مرز ایران و ترکیه هنگامی که سرباز بودم شروع به خواندن کتاب رابینز کردم.البته زیاد نمی توانستم در ان دوران مطالعه کنم ولی بعد از اتمام دوره خدمت مقدس سربازی به صورت جدی شروع کردم ولی به دلیل مشغله های زیاد از جمله شغل ازاد صنعتی نمی توانستم در روز بیش از ۴-۵ ساعت مطالعه کنم.البته در اردیبهشت ماه ۹۵ به ۸-۹ ساعت رساندم.

 

ایا دانشگاه خاصی برای قبولی مورد نظرتون بود ؟ قبل و بعد از کنکور حدس چه رتبه ای رو داشتید ؟

به دو تن از همسنگرانم قول داده بودم که در تهران در کنار انها دوره ارشد را بگذرانم.خودم هم مدیریت شهری دانشگاه تهران را ترجیح می دادم و به تناسب ان تلاش کردم و احساس می کنم که موفق شده ام البته رتبه ام با توجه به فرصت کمی که برای مطالعه داشتم بهتر از ان چیزی که تصور می کردم،شد.

 

به ترتیب کدام دانشگاه و گرایش را انتخاب کردید ؟

انتخاب اول:مدیریت شهری دانشگاه تهران.

در انتخاب های بعدی تعدادی از دانشگاه ها را در هر دو رشته شهری و اجرایی انتخاب کرده ام ولی احتمال می دهمبا توجه به امار سال های گذشته اگر اتفاق خاصی روی ندهد از انتخاب اول قبول شوم.

 

منابع مورد استفاده ی شما برای هر یک از دروس چه بودند و چه توصیه ای در نحوه ی مطالعه ی انها برای داوطلبان دارید ؟

تقربا می شود گفت تمام منابعی که من استفاده کردم،منابعی هستند که بیشتر مشاوران و سایت های تخصصی پیشنهاد می دهند و اوردن نام انها تکرار مکررات است.

سخن پایانی

قبولی در کنکور ارشد بسیار اسان است برای کسانی که مسیر اینده خود را ترسیم کرده اند و در در ان مسیر قدم برمی دارند و برای هدف والای خود تلاش می کنند و قبولی بسیار سخت است برای کسانی که به اجبار برای کنکور درس می خوانند و هیچ هدف ارزشمندی برای خود ندارند حتی اگر از ضریب هوشی بالایی هم برخوردار باشند.

کسانی که کشورشان را دوست دارند و برای ارزش هایشان می جنگند حتما موفق خواهند شد البته به شرطی که پشتکار لازم را داشته باشند.

برای تمامی کنکوری ها ارزوی موفقیت دارم و از سایت رتبه برترها هم به دلیل اینکه فرصتی فراهم کرد تا در خدمت دوستانم باشم،کمال قدردانی را دارم.به امید روزی که در سایه مدیریت هوشمندانه همراه با تعهد و تخصص دانشجویان امروز که مدیران فردای این مرز و بوم هستند،شاهد کشوری پیروز و قدرتمند به نام ایران باشیم.

تشکر

کاملترین جزوه تئوری مدیریت رتبه برترها

>>> توجه <<<

برای مشاوره کنکور ارشد مدیریت کسب و کار سال ۹۷ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.