بازاریابی مقصد – دانشجوی ارشد مدیریت اجرایی ۹۴ – دانشگاه علم و صنعت
کلیت ارائه :
ارتباط میان گردشگری ، مدیریت مقصد و بازاریابی مقصد
وظایف سازمان های مدیریت مقصد
بازاریابی مقصد
برند سازی
بخش بندی و اهمیت پژوهش در بازاریابی مقصد
چرخه حیات گردشگری
نگاهی به پتانسیل ها ، وضعیت کنونی و علت مشکلات حوزه گردشگری در کشور ما
فرمت پاورپوینت
تعداد اسلاید ۳۶
قیمت ۵۵۰۰ تومان
مدیریت مقصد به فرایندهای برنامهریزی، سازماندهی ،بازاریابی و هماهنگی گردشگری گفته میشود که در مقصدهای گردشگری صورت میپذیرد و معمولاً بهوسیله سازمان مدیریت مقصد، اجرا میشود(DMO)